Ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, υποδέχθηκε χθες στο Δημαρχείο Πειραιά τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Μολδαβίας, Andrei Popov, στο πλαίσιο μιας εθιμοτυπικής αλλά και ουσιαστικής συνάντησης, με βασικό αντικείμενο τη διερεύνηση και ενίσχυση των δυνατοτήτων συνεργασίας μεταξύ της πόλης του Πειραιά και της Δημοκρατίας της Μολδαβίας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν προοπτικές ανάπτυξης συνεργασιών στους τομείς του πολιτισμού, της εκπαίδευσης και των θεσμικών ανταλλαγών, με ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση πολιτιστικών δράσεων που μπορούν να φέρουν ακόμη πιο κοντά τις δύο πλευρές.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκφράστηκε για τη δυνατότητα φιλοξενίας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά παράστασης του Εθνικού Θεάτρου της Μολδαβίας, γεγονός που θα συμβάλλει ουσιαστικά στην προβολή του μολδαβικού πολιτισμού στο ελληνικό κοινό και στην ενίσχυση των πολιτιστικών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Πειραιά ξενάγησε τον Πρέσβη στους χώρους του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, αναδεικνύοντας την ιστορική και πολιτιστική του σημασία, καθώς και τον ρόλο του ως ζωντανού πυρήνα πολιτισμού της πόλης.

Από τον Δήμο Πειραιά συμμετείχαν επίσης, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πολιτισμού Γιάννης Χατζηαλέξης και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, Νίκος Διαμαντής.

Στο τέλος της συνάντησης, πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή εθιμοτυπικών δώρων μεταξύ του Δημάρχου Πειραιά, Γιάννη Μώραλη, και του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Μολδαβίας, Andrei Popov, ως ένδειξη αμοιβαίας εκτίμησης και σεβασμού.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, δήλωσε:
«Υποδέχθηκα με ιδιαίτερη χαρά, για πρώτη φορά, τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Μολδαβίας στο Δημαρχείο Πειραιά. Συζητήσαμε θέματα κοινού ενδιαφέροντος, ενώ εξετάσαμε τη δυνατότητα φιλοξενίας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μιας παράστασης του Εθνικού Θεάτρου της Μολδαβίας.
Επιπλέον, συζητήσαμε τη συνδιοργάνωση εκδήλωσης στον Πειραιά, στο πλαίσιο της Ημέρας Ανεξαρτησίας της Μολδαβίας, καθώς και μια σειρά άλλων πρωτοβουλιών συνεργασίας.

Ο Πειραιάς είναι μια εξωστρεφής πόλη, με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, που επιδιώκει διαρκώς να αναπτύσσει σχέσεις και συνεργασίες με φορείς και πόλεις του εξωτερικού. Αυτό κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια και η σημερινή συνάντηση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη κοινών δράσεων με την Πρεσβεία της Μολδαβίας στους τομείς του πολιτισμού, του αθλητισμού, της επιχειρηματικότητας, αλλά και σε κάθε άλλο πεδίο που μπορεί να ενισχύσει τους δεσμούς μας».